Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2014-2015




Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Long time no see
 Post Posted: Jan 29, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Jan 28, 2014
Posts: 3
Offline
Ik heb in 2005, 9 maanden in Ryfari gezeten, lang geleden maar die gezelligheid in een guild dat zie je tegenwoordig niet meer.
Mijn character Tfylight bestaat nog steeds, echter onder de naam Tfalcon en een aantal realm transfers verder.
Het liefst speel ik met al mijn characters op een server, maar het transferen is nogal prijzig voor 11 characters.
Twee weken geleden heb ik daarom een nieuwe character aangemaakt, en ben reeds level 60 gepasseerd.
Ik heb eigenlijk een hekel aan PVP servers, met name als je een Healer bent, maar ik vind het de moeite waard om te overwegen.
Mijn doel is level 90, season 14 gear, daarna Arena en misschien Rated Battlegrounds als dat mogelijk is binnen de guild.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Jan 30, 2014 
Rising Star
Rank: Rising Star
Joined: Jul 14, 2013
Posts: 114
Offline
Het is wel gezellig nog steeds. :)

We hebben wel wat pvpers maar niet overdreven veel. Dus arena is zeker mogelijk. En ik heb gelezen dat er op de forums is gesproken over een rbg team maar in hoeverre dat is is mij niet bekend. En hoe oud die posts waren heb ik eigenlijk ook niet opgelet bedenk ik me nu.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Jan 30, 2014 
User avatar
Forum Legend
Rank: Forum Legend
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1135
Offline
PvP is bij ons een ondergeschoven kindje. We hebben er ook geen officer meer voor. Mocht iemand zich geroepen voelen om weer een echt Ryfari-team op te gaan zetten dan kan dat uiteraard wel. Tot die tijd zullen het dus vooral persoonlijke initiatieven zijn.

_________________
Image
Image
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Jan 30, 2014 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Ja, jou ken ik nog wel ;) Jij was toen ook op de allereerste Ryfari guildmeeting bij Tzen als ik me niet vergis. Jij had toendertijd een town raid filmpje gemaakt, klopt dat?

Goed om je weer terug te zien en verder terug dan 2005 kunnen we ze niet hebben :cool:
Ik zou het erg leuk vinden als je terug bij Ryfari zou komen. Wellicht kan jij helpen bij het nieuw leven blazen van PvP binnen de guild; je kan het in ieder geval eens proberen.

Ik zal je rechten op ons member forum geven zodat je onze PvP archieven eens door kunt nemen.

Gr,
- Mizuki.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Jan 31, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Jan 28, 2014
Posts: 3
Offline
De Town Raid filmpjes heb ik toen gemaakt ja, heel erg leuk om weer eens terug te zien. alweer 9 jaar geleden ...


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Apr 12, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Jan 28, 2014
Posts: 3
Offline
In het begin ging het opnieuw levelen wel oké, maar nu dat ik level 70 heb bereikt ben ik weer minder gaan spelen, eigenlijk weer andere games gaan spelen zoals Battlefield 3. maarja alle tijd toch!


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Long time no see
 Post Posted: Apr 12, 2014 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Welkom back, ook al ken ik je niet. Ik lees net dat je bijna de nieuwe officer bent van de PVPérs hahaha, ff een sollicitatie procedure opstarten..................hoe oud ben je :yes:


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron