Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2014-2015




Reply to topic Post new topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Apr 10, 2015 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Apr 08, 2015
Posts: 144
Location: Belgium
Offline
Hallo iedereen,

Sinds vandaag ben ik lid van Ryfari en bij deze wou ik me even kort voortstellen. :)

Mijn naam is Cédric, ben 24 jaar oud en ik woon in Oosteeklo, België.

Ondertussen is het 10 jaar geleden dat ik, als een 'klein manneke' van 14 jaar, voor de eerste keer in contact gekomen ben met WoW.

M'n allereerste character was een Night Elf Rogue op Skullcrusher: 'Demonhunter'.
Deze character was m'n main en met hem ik nog vrij veel geraid in Vanilla en TBC.
In de eerste week van de game launch ben ik Earthkiller tegengekomen en sindsdien heb ik bijna constant met haar in dezelfde guild gezeten, totdat ik eind 2008 gestopt ben met WoW.

Er zitten hier nog een aantal mensen in de guild met wie ik ook vele avonden samen in 40 (& 25) man raids (en bijhorend op Teamspeak/Ventrilo) gezeten heb: Aronian, Redhuts, Westerwind, Gerrit (sorry als ik nog iemand vergeet).

Onlangs werd m'n interesse weer gewekt om nogmaals aan het spel te beginnen maar deze keer meer casual.
Ik ga beginnen met alles opnieuw te leren (het zal nodig zijn) en stilletjes aan de nieuwe content te ontdekken.
Ik zal wel zien wat dit met zich meebrengt en hoe dit evolueert.
Ik hoop ook om nogmaals samen te kunnen spelen met oude kennissen en om deze guild en zijn leden beter te leren kennen.

PS: Op Frostmane was de naam 'Demonhunter' reeds bezet dus ik ga nu door het WoW-leven als 'Robster'.

Tot in de game of op dit forum zou ik zeggen! ;)

Gr,
Cédric

_________________
- Cédric

Xeluna - Shaman
Breden - Warrior
Robster - Rogue


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Apr 11, 2015 
User avatar
Guild Master
Rank: Guild Master
Joined: Sep 26, 2012
Posts: 1228
Offline
Hoi cedric

Welkom en hopelijk heb je het hier, evenveel als je vrienden, naar je zin.

Grtz halieter aka pieter


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Apr 12, 2015 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Demonhunter wrote:
Ik hoop ook om nogmaals samen te kunnen spelen met "oude kennissen" en om deze guild en zijn leden beter te leren kennen.


Aronian is oud, ik niet ofc:)

Cedric, ik vind het super leuk dat iedereen weer terugkomt. We hebben veel lol gehad in Vanilla en TBC.

Je hebt wel wat gemist, en moet opnieuw het spel herontdekken, maar dat is wel weer leuk.

Welkom in Ryfari, laat het een nieuw thuis zijn in de virtuele wereld die WOW heet!!


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Apr 13, 2015 
Forum Veteran
Rank: Forum Veteran
Joined: Mar 11, 2013
Posts: 259
Offline
YOHO

Kijk dat is leuk om te lezen!
Had je al ff ingame gezien in gchat maar nog niet de kans gehad/genomen om te kletsen.

Pfff als jij nu al 24 bent wat is er dan met deze nelf zijn leeftijd gebeurd....
Anyway, super leuk dat je weer speelt!

Have fun

O enne Redhuts speelt niet hier! Wat een stripfiguur is dat XD


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Apr 13, 2015 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Apr 08, 2015
Posts: 144
Location: Belgium
Offline
Earthkiller wrote:
Aronian is oud, ik niet ofc:)

Cedric, ik vind het super leuk dat iedereen weer terugkomt. We hebben veel lol gehad in Vanilla en TBC.

Je hebt wel wat gemist, en moet opnieuw het spel herontdekken, maar dat is wel weer leuk.

Welkom in Ryfari, laat het een nieuw thuis zijn in de virtuele wereld die WOW heet!!


Ik zou noooooit durven zeggen dat je oud bent! ;)

We hebben idd veel lol gehad, dat nemen ze ons nooit meer af!

Het is tot nu toe heel leuk om het spel te herontdekken, maar toch even verschieten hoeveel ik nu plots moet bijleren. Het is spelen met WoW op één scherm en Google op het ander scherm met tussendoor een aantal vragen die ik jouw kant op stuur haha! :D

Nogmaals bedankt voor de uitnodiging in Ryfari, ben blij dat ik het gezellige guild-gevoel terug mag ervaren. :)

Aronian wrote:
YOHO

Kijk dat is leuk om te lezen!
Had je al ff ingame gezien in gchat maar nog niet de kans gehad/genomen om te kletsen.

Pfff als jij nu al 24 bent wat is er dan met deze nelf zijn leeftijd gebeurd....
Anyway, super leuk dat je weer speelt!

Have fun

O enne Redhuts speelt niet hier! Wat een stripfiguur is dat XD


Aro!

Was leuk om te horen toen Nancy zei dat je nog steeds speelt en dan nog in dezelfde guild als haar zit!
Twee vliegen in één klap dacht ik zo! ;)

En ja, best niet te veel nadenken over je eigen leeftijd hahaha.
Het is ondertussen al rond de 9 jaar geleden dat ik van jou voor de eerste keer mee mocht als een onvolwassen snotneus naar MC!

Ik spreek je ingame nog wel eens!

Cédric

_________________
- Cédric

Xeluna - Shaman
Breden - Warrior
Robster - Rogue


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 5 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: