Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2016-2017




Reply to topic Post new topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Aug 21, 2016 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Iwan
Geboortejaar: 1985

Character Info:

Character: Mintalion
Class: Paladin

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Mintalion/advanced

Mainspec: Image DPS
Offspec: Image Healer

Overig:

Waarom Ryfari? nostalgische redenen :) heb jarenlang bij ryfari gezeten en een leuk tijd gehad. (raids/last men standing/ en toch mijn favoriet TBF ownen in arati highlands.)

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: ik speel wow al sinds het begin (met wat breaks tussendoor). en ben toen begonnen met een hunter en later geswitched naar mijn shaman.

de eerste guild die ik gejoined ben is ryfari.ik deed dit met mijn hunter (ook mintalion genaamd) en toen ryfari nog op dunemaul zat. Dit was in de tijd na de eerste raid break en we weer begonnen met mc en bwl en deze redelijk snel weer op farm stonden.

ten tijden van wrath heb ik de switch gemaakt naar mijn shaman (kirosh). en toen als healer/ dps met ryfari geraid tot aan het einde van cataclism.

ben toen ff gestopt met spelen en halverwege pandaria weer begonnen omdat mijn vriendin (nu vrouw en moeder van mijn 2 knullen :) ) ook wow speelde en met haar familie en vrienden een eigen guild hadden op bronzebeard. dit is een hele casual guild en van alle familie en vrienden zijn enkel ik en mijn zwager nog wel eens online.

we hebben nu allebei het gevoel dat zijn tweeen in een guild zitten minder leuk is dan een sociale guild met meerdere mensen online.

ik heb nu een paladin aangemaakt op frostmane en mijn zwager een demon hunter. en wij zouden graag ryfari op willen joinen.

het lijkt ons leuk om weer eens met een nederlandse groep met goede spelers dungeons te doen. te ouwehoeren over ts. en wellicht wanneer we nodig zijn een raid mee te pakken. dit zullen we niet hardcore doen aangezien we beide kleine kinderen hebben rondrennen. en een vrouw die tussendoor ook aandacht wil :P (maar wie weet miss ooit weer )

we hebben allebei onze chars op bronzebeard staan maar gaan verder op frostmane. dit is ook een aply voor ons beide, als hij een aparte aply moet maken zal dit nog gebeuren hoor maar denk doe er 2 in 1 :P

Eventuele andere relevante info: voor vragen kan je me wisperen. ik ben op mijn paladin online (mintalion) of op mijn demon hunter (Filtheas)
of een priest aan het levelen (meriva).

hoop snel wat te horen van iemand

mvg

iwan

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Aug 21, 2016 
User avatar
Guild Master
Rank: Guild Master
Joined: Sep 26, 2012
Posts: 1228
Offline
Hey Iwan

Zou zeggen van harte welkom terug bij Ryfari.

Je moet maar een van de officers whispen voor de invite (jou en zwager). In hoeverre dit nog niet gebeurd is. Huidige officers main chars zijn Maeghan (abracadavre van toen in de tijd) / Earthkiller / Halieter / Lokiowen / Balancee.

Mvg Halieter


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Aug 22, 2016 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Ja, jou ken ik volgens mij nog wel ;)
Altijd leuk als oud-gedienden weer eens een keer terug komen.

Veel plezier weer bij Ryfari in ieder geval!

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Aug 22, 2016 
User avatar
Forum Legend
Rank: Forum Legend
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1135
Offline
Welkom terug Kirosh. Jouw naam ken ik nog wel :) Het is voor ons wel handig om 2 applies te krijgen overigens.

_________________
Image
Image
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Aug 23, 2016 
User avatar
Novice
Rank: Novice
Joined: Oct 30, 2013
Posts: 43
Offline
welkom


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 5 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron